2014. január 18., szombat

3. Rész -Választás elé állítva-

Megcsókoltam.Megcsókoltam a legjobb barátomat.Ennek nem szabadott volna megtörténnie,de úgy éreztem muszáj megcsókolnom
Mindig is tudtam,hogy többet érzek iránta barátságnál.Azt hittem,hogy két évig nem láttam már elfelejtettem de amikor megláttam a reptéren csodálatos volt,gyönyörű.A csók után biztos vagyok benne,hogy nem csak barátként szeretem de ezt neki nem fogom elmondani nem akarom,hogy a barátságunk lássa kárát,nem akarom elveszíteni.Gondolat menetemet egy hang zavarta meg. Harry volt az.
-Louis,haver bemehetek?-dörömbölt az ajtón.
-Gyere.-válaszoltam nem túl kedvesen.
-Azt hittem már soha nem engedsz be!-mondta sértődötten de a végére nem bírta és elnevette magát.-Amúgy mit csináltál?
-Gondolkoztam.-egyszerűen válaszoltam nem akartam elmondani,hogy megcsókoltam Ginát hisz megbeszéltük,hogy elfelejtjük ami köztünk történt....én biztosan nem fogom.
-Ahha.-nyögte ki hosszas töprengés után.Gondolom furcsállta,hogy nem avatom be jobban a részletekbe de még most neki sem mondhatom el mit érzek Gina iránt először ki kell derítenem Gina érzéseit irántam remélem ő is többet érez irántam barátságnál, miket beszélek hisz ő a legjobb barátom biztos nem tekint rám olyan "barátként".
-Amúgy miért kerestél?-kérdeztem meg Harry-től.
-Öööö...Gináról szeretnék kérdezni.-mondta kicsit félénken.
-Mit szeretnél tudni?-kérdeztem rá szándékára.
-Először is van pasija?-kíváncsiskodott.
-Tudtommal nincs,miért?
-Csak kérdem,csak kíváncsi vagyok kivel lakunk együtt!-magyarázkodott.-Hogy ismerted meg?Mióta ismered?-kérdezősködött tovább.
-Uhhh....már kiskorunk óta ismerjük egymást pontosan nem tudom hogy ismertem meg?!-tanakodtam.
-Értem lehet,hogy még később benézek hozzá beszélgetni,hogy jobban megismerjem!-kacsintott és ki is ment a szobámból.Nem tetszik,hogy Harry ennyire érdeklődik Gináról.Vajon mit akarhat tőle?Remélem semmit.Harry olyan mint ha a testvérem lenne de annyi nőnek udvarolt már és csak kihasználta őket nem szeretném,hogy Ginát is kihasználja.Kíváncsi vagyok Harry tervére Ginával kapcsolatba.



*Gina szemszöge*

Louis megcsókolt,Louis megcsókolt,Louis megcsókolt.Ugráltam a szobámba.El sem hiszem végre megtörtént erre vártam hosszú-hosszú ideje.Már nyúltam a telefonomért és hívni akartam anyát amikor eszembe jutott mit beszéltünk meg Louis-sal ,,Tegyük meg nem történté" idéztem fel Louis szavait.Ezeket a szavakat újra és újra felidéztem és sajnos rá kellett jönnöm,hogy ő nem úgy érez irántam mint én.Legszívesebben sírtam volna de nem tettem hisz soha nem volt és nem is lesz köztünk semmi csak beképzeltem.Az ajtón való kopogás hozott vissza a jelenbe.Mosolyt erőltettem magamra ami nem volt nehéz ha a Louis-sal való csókra gondoltam.Az ajtóban egy gödör hajú,smaragdzöld szemű fiú állt. Harry.
-Szia Harry.-köszöntem mosolyogva.
-Szia.Gondoltam beszélgethetnénk egy kicsit.Ha persze nem zavarok?-mutatta meg gödröcskéit.
-Dehogy is,gyere csak.-tártam szélesebbre az ajtót.-És miről szeretnél beszélni?
-Rólad!-mondta egy bájos mosoly kíséretébe.
-Rólam?-értetlenkedtem.
-Igen,szeretnélek jobban megismerni ha már együtt lakunk!
-Oké mit szeretnél...-a telefonom csörgése zavart meg.Anya hívott.-Bocsi ezt most fel kell vennem.
-Semmi baj,nyugodtan!-mondta és elkezdte nézegetni a képeket amiket még az ágyamon hagytam.Rányomtam a fogadás gombra.
-Szia anya.-köszöntöm a vonal másik végén lévő személynek.
-Gina,drágám szia!-szólt bele a készülékbe.-Esetleg eltudnál jönni egy kicsit, fontos dologról kéne beszélnünk!-mondta kicsit feszülten.
-Persze.De ugye nincs baj?-érdeklődtem
-Nincs semmi csak beszélnünk kell veled egy nagyon fontos dologról!-próbált megnyugtatni ami inkább vissza felé sült el.
-Máris indulok!Nem sokára ott leszek!-kíváncsi vagyok mi az a nagyon fontos dolog.
-Rendben várunk.Puszi.-köszönt el.Miután letettem a telefont Harry kíváncsi tekintetével találtam szembe magam.
-Minden rendben van?-érdeklődött a telefon beszélgetés tartalmáról.
-Persze,de nem baj ha máskor bepótoljuk a beszélgetést mert most el kell mennem.-magyarázkodtam és már rohantam is a le a lépcsőn.
-Nyugodtan menj!Esetleg holnap ha ráérsz akkor bepótolhatjuk?!-mosolygott rám.
-Én ráérek majd még a részleteket megbeszéljük!-mondtam igent a meghívására.Nem is gondoltam végig a helyzetet teljesen.Randira hívott?Ő volt a második kedvencem  a bandában és most randira megyek vele?Istenem Harry Styles-sal lesz randim, na de mindegy ezen ráérek később gondolkodni először meg kell tudnom miről szeretnének anyáék beszélni.

*Pár perc múlva*

-Megjöttem!-szóltam anyáéknak.
-Nappaliba!-hallottam meg apa hangját.A nappali felé vettem az irányt.Anya és apa a kanapén ültek és beszélgettek.
-Miről szerettek volna beszélni?-informálódtam.Anya és apa egymásra néztek mintha nem tudnák,hogy mondják el azt a "fontos dolgot".
-Kaptunk egy nagyon jó munka lehetőséget nagyon jól fizet is ...-kezdett bele anya.
-Ennek nagyon örülök!-vágtam a szavába.
-Csak egy baj van, ez a munka lehetőség Rio de Janeiro-ban van.-fejezte be a mondatot apa.
-Tessék?-kérdeztem rá mint ha nem értettem volna de nagyon is értettem.-Csak most jöttünk és már is megyünk?!Körülbelül 5 órája szált le a gépünk.Doncaster-ből is miattatok kellett elmenni és most ,hogy itt vagyunk Londonba innen is miattatok kell elmenni!Csak azért mert munka mániások vagytok!-kiabáltam dühösen.
-Tudjuk Gina de mi mindig csak neked akartunk jót !-mondta anya a könnyeivel küszködve.
-Gina tudjuk,hogy te itt akarsz maradni Louis mellett!Ezért választhatsz vagy Louis-sal maradsz vagy velünk jössz Rio-ba!-állított választás elé apa.
-Gondolkozhatok rajta?
-Igen.De legkésőbb három nap múlva tudnunk kell a válaszodat!-világosított fel apa.
-Rendben most nekem mennem kell.Majd értesítlek titeket a döntésemről!-az utolsó pár szót már az ajtóból mondtam.Sétáltam London utcáin és gondolkoztam.Menjek Rio de Janeiro-ba vagy maradjak Louis mellett?Mégis csak a családom de Louis meg az érzelmeim.Miért engem állítanak ilyen helyzetbe.Hosszú-hosszú gondolkozás után megszületett a döntésem hogy kivel és hogy hol akarok lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése