2014. január 25., szombat

4. Rész -Egy új barátság kezdete-

Kedves Olvasók! Ismét egy új résszel jelentkezünk! Arra szeretnénk Titeket megkérni, hogy iratkozzatok fel a blogra, hiszen nektek ez csak néhány kattintás, nekünk pedig öröm és biztatás. :) Elnézést, hogy a végére megváltozik a betűtípus, mert valami gubanc van vele, mivel azt a részét már külön írtam. :S De azért remélem elnyeri tetszéseteket az új rész. :) Jó olvasást!

----------

A döntésem immáron végleges volt. Itt maradok Louis-val, hiszen újra összefutottak útjaink és nem akarom, hogy újra megismétlődjön, ami két évvel ezelőtt volt. Meg is érkeztem a fiúkhoz. Még mindenki fent volt és rám vártak a konyhában.
-Mi történt?-jött oda hozzám Louis.
-Anyáék elutaznak, mivel kaptak egy jobb munkaajánlatot, engem pedig választás elé állítottak. Vagy itt maradok, vagy elmegyek velük.
-És te mit akarsz?-érintette meg a vállam Lou.
-Természetesen itt szeretnék maradni, de nem tudom, hogy mit szóltok hozzá.
-Persze, hogy itt maradhatsz!-jött hozzám Harry is.
-Mind szeretnénk, hogy itt maradj!-szólalt meg Zayn is.
Mindenki odajött hozzám és megöleltük egymást.
-De most már lefekszem!-törtem meg a meghitt pillanatot.-Holnap megyek egy állásinterjúra. Táncosként.
-Tényleg?-kérdezte Niall.
-Igen, sok mindent nem tudsz te még rólam!-nevettem.-Jó éjszakát!-köszöntem el tőlük. Szinte az egész éjjel nem tudtam aludni. Gondolkoztam és gondolkoztam. Reggel elmentem a szüleimhez.
-Nehéz döntés volt, de maradok.-közöltem velük.
-Kicsim, jól meggondoltad?-kérdezték.
-Igen!-jelentettem ki.
-Rendben, holnap elmegyünk hozzátok elbúcsúzni jó?-kérdezték.
-Persze, de sietek, mert ma megyek a meghallgatásra.-mosolyogtam.
-Rendben! Menj csak, sok sikert!-kívántak szerencsét.
Anyáéktól rögtön a táncos meghallgatásra siettem, ahol viszonylag elég sokan voltak. Alkatokból elnézve elég jók lehetnek. Szemeimmel "kutattam" a lányok között, mikor egy nagyon barátságos tekintettel találtam szembe magam. Bemutatkoztam a lánynak.
-Szia. Fekete Gina vagyok!-mosolyogtam rá.
-Szia. Én Danielle Peazer.-viszonozta a mosolyt.-Az állásinterjúra jöttél?
-Igen. Te is?-kérdeztem vissza.
-Igen, eléggé izgulok, pedig táncos múltam van.
-Tényleg?
-Igen, már az X-Factornál is táncoltam.-mosolygott megszakítatlanul.
-Komolyan? Akkor semmi ok az izgulásra, hiszen oda kiállni is elég nagy bátorság kell!!
-És veled mi van?-kérdezett.
-Ó, hát én kiskorom óta táncolok és úgy gondoltam, hogy megpróbálkozok. Egyébként a barátomnál Louis-nál vagyok itt Londonban. Mert egyébként magyar származású vagyok.-kezdtem el mesélni.
-Tényleg magyar vagy? Olyan folyékonyan beszéled a nyelvet!-csodálkozott.
-Kiskorom óta lakok itt, így viszonylag könnyű.-mosolyogtam.
-Milyen Louis-nál vagy itt?-folytatta a kikérdezést.
-Louis Tomlinson-nál.-válaszoltam egy nagy vigyorral.
-Louis Tomlinson-nál?-kérdezett vissza.-Vagyis te ismered a One Direction-t?-tátotta a száját.
-Igen, bár még annyira nem ismerkedtünk meg.
-A kedvencem Liam.-mosolyodott el újra.-Olyan kedves, jószívű, elragadó.-áradozott.
-Van barátod?-kérdeztem rá.
-Nincs.-hajtotta le fejét.
-Nem ígérek semmit, de talán akár összehozhatlak vele.-húztam fel szemöldököm.
-Komolyan? Szerinted bejövök neki?-kérdezte meglepődötten.
-Igen, pont te vagy az esete.
Addig beszélgettünk, míg behívtak minket és persze akkor táncoltunk ezerrel. Kijöttünk, hiszen mondták, hogy még most elmondják, hogy kit vesznek fel, csak egy kis türelmet kérnek. Mi addig telefonszámot cseréltünk és talán a legjobb barátnők lettünk. Hosszas várakozás után elmondták, hogy kiket vettek fel. A nevem és Danielle neve is szerepelt felvettek között. Mikor megtudtuk egymás nyakába ugrottunk. Még tartottak egy kis tájékoztatót, amin elmondták a fontosabb részleteket. Majd elköszöntünk egymástól és elindultunk haza. El sem hittem, hogy felvettek. Van munkám! És már jövő héten kezdhetek is! Borzalmasan örültem, már alig vártam, hogy megosszam az élményeket és az új barátnőmről is mesélhessek. Hazasiettem. Louis már látta rajtam a feldobottságot. Elkezdett faggatni. A többiek is odajöttek és körbefogtak, kénytelen voltam mindenki előtt elmesélni a történteket, amit egyáltalán nem bánok. Többek között azt is, hogy a várakozás során találkoztam egy nagyon kedves, aranyos lánnyal.
-És hogy hívják?-kérdezett rá Louis.
-Danielle Peazer a neve.-válaszoltam kérdésére.-De a legjobb, hogy ő is Directioner!
-Komolyan?-kérdezte Liam.
-Igen.-válaszoltam egy kicsit izgatottan, bár nem voltam ideges.
-Na, de felvettek?-vágott közbe Niall, akit ez idő alatt elég türelmetlennek ismertem meg.
-Igen és Danielle-t is!-kiáltottam.
-Gratulálunk!-jöttek hozzám.
-Na és mikor kezdesz?-folytatta kérdezősködését Louis.
-Minden bizonnyal már jövő héten.
-Ez nagyszerű!-szólalt meg végre Zayn is.
A beszélgetés után Harry félrehívott.
-Nos, mivel nem tudtunk beszélgetni, így szeretnélek ma este meghívni egy vacsira.-jelentek meg gödröcskéi.
-Éppenséggel ráérek.-mosolyogtam.
-Ez nagyszerű! Akkor este hatkor indulunk!-jelentette ki.
-Várj, Harry!-fogtam meg vállát.-Ez most egy randi?-kérdeztem rá a lényegre.
-Olyasmi.-kacsintott és elment.
Eléggé meglepett ez a vacsora, de természetesen elmegyek, hisz Harry eléggé bejön nekem és azt hiszem ebből akár ki is alakulhat valami. Tudom, hogy szörnyű, hogy ezt mondom, de el kell felejtsem Louis-t valahogyan. Miután elindultam a szobám felé, megláttam, hogy Louis és Harry beszélgetnek. Harry arcán ismét feltűntek a gödröcskék, Louis viszont holt komoly arccal figyelt rá. Nem veszekedtek, mégis mintha Louis meg akarta volna ölni, olyan szúrósan nézett rá. Remélem nem miattam van ez, hiszen, hogy most Louis-val történt ez a dolog és most Harry-vel megyek randizni, tiszta bonyodalmat okoz bennem.  Csak egy valamit remélek, hogy Louis nem miattam viselkedik így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése