2014. február 8., szombat

6. Rész -Mi is történt addig?-

Kedves Olvasók! Elnézést, ha ez a rész egy kicsit béna lett, de őszintén most valahogyan nincs ihletem, hiszen már inkább a jövőt tervezem. Valamint azt is tudatom veletek, hogy valamivel jobban szeretem írni a VVÁ-s blogot. Nem tudom miért... Minden esetre próbálom kihozni belőlem a maximumot. Nagyon örülnénk néhány megjegyzésnek is, legalább egy "kövit"-nek. Azért remélem, hogy elnyeri tetszéseteket a rész. Jó olvasást! :)


----------

A hosszas csók után elváltunk. Majd kézen fogva a kocsihoz futottunk. Harry kinyitotta az ajtót, majd csurom vizesen beszálltunk.
-Harry.-szólaltam meg.
-Hmm?-mosolygott.
-Ugye tudod, hogy ezt soha nem felejtem el?-mosolyogtam én is.
-Tudom, mivel én sem.-közeledett felém és újra adott egy csókot.
Hazaérve már mindenki minket várt. Én Harry-re hagytam a beszámolót és a szobám felé vettem az irányt, miközben Louis jött utánam és követelte az én kis beszámolómat.
-Na, mi volt?-kérdezte.
-Louis, nem tudom, hogy mit akartál elérni az randi előtti kis "kiosztásoddal", de Harry nagyon jó fej. És a csókja mámorító!
-Szóval megcsókolt!-mondta teljesen normálisan.
-Igen!-jelentettem ki.-És azt tudnod kell, hogy nem szakíthatsz szét minket!
-Nem is foglak, majd ő maga megteszi!-ment ki dühösen a szobából.

*Louis szemszöge*

Nem csodálkoztam azon, hogy Ginát Harry megcsókolta, hiszen már mindenkivel megcsinálta ezt. Nem tudom, hogy Gina miért nem akar nekem hinni, miért nem akarja belátni, hogy Harry csak egy éjszakás kalandra vágyik, semmi másra. Mérgesen haladtam Harry szobája felé, majd csak úgy benyitottam.
-Hé haver! Nem kéne kopogni?-nevetett.
-Harry, te megcsókoltad Ginát?
-Igen, miért?-kérdezett.
-Mert neki ez sokat jelentett és nem akarom, hogy összetörd a szívét!
-Louis, Gina más, mint a többi és a csók után, most úgy érzem, hogy szeretem-mosolyodott el.-De mi ez a nagy védelmezés, csak nem?
-Mi csak nem?-kérdeztem idegesen.
-Csak nem tetszik?-kérdezett rá.
-Neeem.-tagadtam.-Ő a barátom és csak meg akarom védeni a csalódástól, a szívével játszol Harry!
-Tudom.-hajtotta le fejét.
-Akkor remélem sikerült tisztázni!-mentem ki a szobából.
Ezt nem hiszem el! Harry szereti Ginát és Gina is szereti Harry-t. Miért pont velem van ez? Én is szeretem Ginát, de közöttünk csak baráti kapcsolat van. Nem tehetem meg ezt vele. El kell felejtsem!

*Másnap*

*Gina szemszögéből*

Nem értem Louis-t, hogy miért ilyen ellenszenves. Ma viszont mindannyian elmentek itthonról, kivéve Zayn-t, hiszen ő már végzett a munkával. Nem is baj, legalább jobban megismerhetem és elbeszélgethetünk. Kint ültünk a teraszon, mindketten meséltünk az életünkről. Megismertük egymást, nagyon sokat meséltem neki Louis-ról is, hiszen mégis csak vele nőttem fel. Épp mondtam a magamét, amikor Zayn kivett egy szál cigit a dobozból, majd az öngyújtóját kereste, odanyújtottam az enyémet. Elfogadta, meggyújtotta a cigit, miközben én is fogtam egy szálat és rágyújtottam.
-Én nem is tudtam, hogy cigizel!-lepődött meg.
-Akkor kezdtem el, amikor nem találkoztam Louis-val. Persze titokban. Majd jött a pia és az oltári nagy bulik. A bulikból meg természetesen a drog.-küszködtem könnyeimmel.
-Gina, te drogoztál?-jött mellém.
-Szerettem Louis-t, ő pedig egy csajjal járt, akivel minden percét együtt töltötte. Nem foglalkozott velem sokáig. Ekkor nagyon rossz társaságba keveredtem, ahol drogoztak, így én is kipróbáltam, aztán nem tudtam leállni. Köztük volt egy barátnőm is, aki túl sokat vett be és... és... meghalt.-nyögtem ki.-Nekem sem kellett sok!-sírva fakadtam.
-Gina, Gina semmi baj. Voltál olyan erős, hogy túllépj és új életet kezd, amiért nagy elismerésem!-nyugtatgatott.
-Zayn, köszönöm.
-Ugyan, egyik fiú sem érdemli meg, hogy egy ilyen szép, okos, csinos lány, ilyen állapotba kerüljön miatta. Még Louis sem.
-Zayn.-mosolyodtam el.
-Jól van na, semmi baj!-ölelt át.
-Köszönöm. Most megyek, rendbe szedem magam. De kérlek semmiről ne szólj senkinek sem!
-Menj csak! Ígérem, nem szólok.-mosolygott.
1-2 órán belül meg is érkeztek a fiúk.
-Minden rendben volt?-csókolt meg Harry.
-Igen, Zayn nagyon jó társaság.-mosolyogtam.
-Gina, beszélhetnénk egy percre?-kérdezte Louis.
-Ahha.-mentem utána.
-Nagyon sajnálom, hogy kioktattalak, de nem akarom, hogy csalódj!
-Louis, nagylány vagyok már.-nevettem.
-Tudom, de akkor is...
-Semmi baj. De azért köszönöm.-mosolyodtam el.
-Tudod, hogy érted bármire képes vagyok!-hangzottak el a szavak a szájából.
-Tudom!-suttogtam és nyakába borultam.

2 megjegyzés:

  1. Én nagyon birom a blogodat :) kérlek mondd hogy Louis-al fog összejönni és nem Harry-el... Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönjük!! :) Majd kiderül... ;) A kövit nem én írom, de ígérem intézkedek!! :)

      Törlés