2014. február 22., szombat

8. Rész -Sajnálom-

Kedves Olvasók! Ebben a részben nyerhettek egy kis visszatekintést Harry szülinapjáról, hiszen átugrottunk egy kis időt. A visszatekintés után természetesen már a jelent fogjátok olvasni. :) Tettünk be egy fordítót a blogba, hogy különböző országokban is tudják olvasni, hiszen számos oldalmegjelenítésünk van onnan is. Jó olvasást, remélem tetszik! :)


----------

-Mi az? Mi történt?-rontott be Harry a szobámba.
-Harry, Harry!!-sírtam.
-Louis, te meg mit képzelsz magadról? Szállj le róla!!-közeledett.
-Nyugi haver! Majd én megadom neki azt, ami kell neki.-mosolygott kajánul.
-Azt mondtam vedd le róla a kezedet!-mélyült el a hangja.
Aztán kirakta Louis-t a szobámból és kulcsra zárta az ajtót. Hogy hogy rakta ki, azt nem tudom, nem láttam a könnyektől, Louis viselkedése annyira megijesztett. Bár nem ismerem rég óta, most láttam Harry-t először ilyen védelmezőnek.
-Úristen Harry, köszönöm!-borultam nyakába.-Ha nem jössz, ki tudja, hogy mit csinál...-csuklott el hangom.
-Shh. Az a lényeg, hogy itt voltam és nem történt semmi.-simogatott.
-Tényleg nagyon köszönöm!
-Természetesen megvédem azt, akit szeretek.-mosolygott.
-Én is szeretlek.-mondtam halkan és odabújtam hozzá.

*Visszatekintés*

És végre eljött Harry szülinapja. Már alig vártam ezt a napot. Mindent megszerveztünk a fiúkkal. Meghívtuk Harry összes barátját, megrendeltük a hatalmas tortát és Gemmát is meghívtuk, csak sajnos nem ért rá, bár szívesen megismerném, hiszen még nem találkoztam vele. Megállapodtunk a fiúkkal, hogy Louis elviszi Harry-t valahova, míg mi elkészülődünk. A Lou és Harry 6 órára értek haza, éppen ahogy meg volt beszélve. Mikor beléptek az ajtón hatalmas tömeg fogadta Harry-t, amin szemmel láthatóan tényleg nagyon meglepődött.
-Boldog Szülinapot Hazz!!-fogadta a tömeg.
Mindenhol lufik voltak, amelyeken Happy Birthday-es feliratok voltak.
-Ebben neked is benne volt a kezed!-mosolygott Louis-ra, aki válaszul csak felemelte mindkét kezét.-Na és neked is!-nézett rám nagy zöld szemeivel.
-Hát aki megérdemli!! Boldog Szülinapot Harry!-csókoltam meg.
-Köszi Kicsim!
Az este hátralevő részében mesésen szórakoztunk. Éppen Niall-el beszélgettem, mikor arra lettem figyelmes, hogy egy szöszi csaj éppen Harry-re mászik, akin látszódott, hogy elég kellemetlenül érzi magát.Természetesen közbeléptem.
-Őőő elnézést! A srácnak van csaja, ha nem baj!
-Óó, csak nem te?-mért végig szemeivel.
-De, igen.
-Harry! Ilyen rossz ízlésed van?-gúnyolódott.
-Takarodj innen, te r*banc.-emelte fel hangját Harry.
A csaj eltűnt. Harry közelebb jött és megcsókolt.
-Te vagy az én gyönyörűm! Sz*rd le, hogy mások mit mondanak!-mosolygott.
-Azt is teszem!-viszonoztam a mosolyt.

*Visszatekintés vége*

*Másnap*

Csodás volt a reggel, hiszen Harry mellett ébredtem fel. Ugyanakkor kétségeim voltak afelől, hogy mi vár, amikor lemegyek a konyhába. Mi van Louis-val? Feltápászkodtam és erőt véve magamon lementem. A többiek már a konyhában, Hazz pedig jött utánam.
-Louis?-kérdeztem.
-Még alszik.-válaszolták.-Miért?
Válaszul csak lehajtottam fejem és hagytam, hogy Harry mesélje el a történteket, amiben nem volt ritka a csúnya szó. Olyan dél körül ismét mindenki a konyhában volt, várták, hogy mikor lesz kész az ebéd. Eszembe jutott, hogy megmutassak egy fényképet a srácoknak, amit Harry-vel csináltunk tegnap este. Ahogy megindultam hallottam, hogy Louis jön le a lépcsőn. Megálltam az ajtóban, ahol senki sem látott és hallgatóztam. Kíváncsi voltam a többiek reakciójára a tegnap esti bonyodalom után.

*Zayn szemszöge*

Egyszerűen nem bírtam ránézni erre a seggfejre. Ginát a legjobb barátjának mondja és amikor részeg, akkor le is fektetné? Nem bírtam tovább nézni azt a kómás fejét és egyszerűen kitört belőlem.
-Hogy voltál képes erre? Gina annyira kedves, okos, tünemény csajszi. Nem ezt érdemli meg, hogy a legjobb barátja ezt megcsinálja vele! Van róla fogalmad, hogy amikor nem találkoztatok és épp egy csajjal jártál, ő addig mit csinált? Igen, amíg te nem foglalkoztál vele, ő elkezdett cigizni, piálni és drogozni. Tudod min ment keresztül érted? És most ezt teszed vele. Gratulálok!-ömlöttek belőlem a szavak.
Elég volt odanéznem az ajtóra. Megláttam Ginát, aki mindent hallott és könnyeivel küszködött.
-Gina!-szóltam hozzá, de felszaladt a szobájába, én meg utána.
-Gina.-nyitottam be a szobájába.-Sajnálom! Annyira elfogott a düh, hogy ki kellett mondanom. Annak a rohadéknak tudnia kell, hogy te min mentél keresztül érte!
-Zayn, tudom, hogy csak jót akartál, de fáj, hogy elmondtad. Ezek után is bízhatok benned?-jött közelebb.
-Bízhatsz!-vágtam rá.-Tényleg sajnálom.
-Ez az egyszer megbocsájtok, mivel nem direkt volt és csak a méregtől mondtad ki.
-Köszönöm.-emeltem fel és megpörgettem.

*Louis szemszöge*

Mi? Hogy Gina ezeket csinálta? Ezt nem hiszem el! Pedig ő olyan normális.
-Skacok! Tudom, hogy soha nem bocsájtjátok meg, amit tettem.-hajtottam le fejem.-A pia beszélt belőlem. Abban sem kételkedem, hogy a bárban raktak bele valamit. Én Ginát soha nem "bántanám" még részegen sem. Nem volt önuralmam. Sajnálom.
-Nem tőlünk kell bocsánatot kérj, hanem Ginától.-mondta Liam.
-Azon leszek.-bólintottam.
-Louis!-szólított meg Harry.-Nem akarom, hogy a barátságunk tönkremenjen. Amennyiben Ginával megbeszélitek a dolgokat, esetleg újra megerősíthetjük a barátságunkat.
-Köszi haver!-mosolyogtam.
Aztán Gina szobája felé vettem az irányt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése