2014. február 15., szombat

7. Rész -Csodás Valentin nap,vagy mégsem?-

Kedves Olvasók! Megérkezett az új rész!Reméljük tetszeni fog!Utólag is Boldog Valentin napot mindenkinek!Sajnálom ha esetleg a rész túl rövid vagy unalmas lett ,azért remélem elnyeri a tetszéseteket!A véleményeteket nyugodtan írjátok meg!Ha tetszik a blog iratkozzatok fel de ha nem szeretnétek nem kötelező!Na de nem is húzom tovább a szót...Jó olvasást!!

                                                                 ----------


*Február 14.-e*


Ma van Valentin nap.Imádom ezt a napot ez a szerelmesek napja.Azóta még jobban szeretem mióta szerelmes vagyok.Igen elmondhatom szerelmes vagyok egy barna hajú,zöld szemű,édes mosolyú fiúba.Louis-nak még nem mondtam el hogy, hogy érzek Harry iránt mert csak megint kiborulna,bár szerintem sejti hisz ismer és látott már szerelmesnek.Egyedül anya és Danielle tudják.Dani-val egyre szorosabb a barátságunk mindnél többet vagyunk együtt annál többet tudunk egymásról.A tánc karrierem is egyre jobb Simon-nal múltkor már beszéltünk arról,hogy esetleg leszerződtet a Syco-hoz táncosként.Éppen egy tánc próbáról értem haza és ahogy beléptem a házba olyan látvány fogadott ,hogy nem hittem a szememnek...a mennyezetről szívek lógtak,minden hol virág a srácok is ennyire szeretik a Valentin a napot? -Boldog Valentin napot!-kiabálta Niall.-Tudom,tudom hogy a Valentin a szerelmesek napja de mint látod mi is szeretjük!-mutatott a dekorációra. -Neked is Niall!És igen látom.Nem gondoltam volna,hogy ennyire szeretitek!-mosolyogtam. -Szia.Boldog Valentin napot drágám!-jött oda hozzám Harry és egy apró csókot lehelt ajkaimra. -Szia.Boldog Valentin napot!Mik a terveid estére?-kíváncsiskodtam. -Igazából most még egyszer be kell mennünk stúdiózni,de ha haza értem el szeretnélek vinni a kedvenc helyemre!-ölelt át. -Khmm........magukra hagyom a szerelmeseket!-zavart meg minket Niall. -Mehetünk kíváncsi vagyok!,,Be kell mennünk" kivel mész stúdiózni úgy tudtam végeztetek?!-érdeklődtem. -Louis-val.Még fel kell venni pár hanganyagot.-közölte velem. -Készen vagy már?-hallottuk a lépcső tetejéről Louis hangját.-Vagy még kell egy kis idő,hogy "jól" nézz ki? -Készen vagyok.Mehetünk!-mondta Harry miközben a kezemet szorította a dühtől. -Akkor menjünk már!Mindnél hamarabb ott vagyunk annál hamarabb leszünk készen és mindnél kevesebb időt kell veled lennem!-mondta majd a kocsihoz sétált. -Na ebben az egybe végre egyet értünk!Majd akkor találkozunk melegebben öltözz fel estére!-gyorsan megcsókolt mielőtt elment. A nap további része elég unalmasan telt a szobámban gubbasztottam közben twittereztem,ask-oztam egy szóval kockultam.Harry-től hatkor kaptam egy SMS-t hogy hét órára legyek kész.Mivel ilyen "hamar" írt,hogy mikorra készüljek el gyorsan kellett felöltöznöm.Bár Harry azt mondta melegen öltözzek fel nem hallgattam rá egy lenge nyári ruhát vettem fel hisz kint szép idő van ami Londonban nem gyakori.Pont akkora lettem kész mire Harry haza ért. -Szia.-köszöntem neki mosolyogva. -Szia.Csinos vagy!De így fázni fogsz!-közölte velem. -Nem fogok fázni!Bírom a hideget amúgy is szép idő van!-vágtam vissza. -De...-kezdett bele.-Semmi de!Nem fogok fázni!De menjünk már!-ugráltam előtte és elkezdtem kifele húzni. -Őrült..khm.-hallatszott a hátam mögül. -Hallottam ám!-kezdtem el ütögetni. -Jól van,jól van!Bocsánat!Nem gondoltam komolyan!-adta meg magát erre önelégülten mosolyogtam. A kocsi utat végig beszélgettük nagyon jól érzem magam Harry-vel de hazudnék ha azt mondanám nem Louis-on járt/jár az eszem.Már a barátságunk sem olyan mint azelőtt.A beszélgetéseinknek a vége is veszekedés.Tényleg Louis hol van nem láttam Harry-vel!Biztos valamilyen lánnyal van.....nem azt elmondta volna, azért még mindig a legjobb barátok vagyunk.Gondolataimat Harry zavarta meg. -Gina,Gina itt vagy?-hadonászott előttem. -Persze.Bocsánat!Elbambultam.-magyarázkodtam. -Megérkeztünk.-mondta majd kiszállt a kocsiból és át jött az én oldalamra majd a kezét nyújtotta.Egy nagy épület előttem találtam magam. -Gyere.-elkezdett maga után húzni. -Ki is az őrült?-nevettem.Pár emelet rohanás után hirtelen megálltunk. -Csukd be a szemedet!-mondta majd úgy is tettem.Néhány lépés után megálltunk. -Nyisd ki a szemedet!-hallottam a parancsot.Mikor kinyitottam csodálatos látvány tárult elém.
Egy tetőn álltunk amiről az egész város látható volt.Minden ki volt világítva....csodaszép volt. -Ez gyönyörű!-csak ennyit tudtam mondani. -Ugye?De láttam már szebbet!-ölelt át hátulról. Úgy húsz perc a tetőn töltve szélben nem a legkellemesebb.Hallgatnom kellett volna 
Harry-re de ezt viszont nem mondom el neki nem hagyom ,hogy neki legyen igaza.Próbáltam úgy melegíteni magamat,hogy Harry ne vegye észre ami sajnos nem sikerült. -Csak nem fázol?-kérdezte de inkább úgy hangzott mintha "én megmondtam". -Kicsit.-vallottam be. -Most mondhatnám azt hogy én megmondtam de nem teszem.Tessék vedd fel!-nyújtotta át a kabátját. -Köszönöm.-mosolyogtam rá. -Menjünk mert nem sokára vihar lesz!-jelentette ki. -Rendben.-egyeztem bele. És kigondolta volna mire a házhoz értünk eleredt az eső.Az esőről az első csókunk jutott eszembe mire akaratlanul is elmosolyodtam.A házba berohantunk nehogy elázzunk ez a próbálkozás nem igazán sikerült mivel mind a ketten csurom vizesek voltunk. A szobám előtt még váltottunk egy "jó éjt" csókot majd be mentünk a szobáinkba.A szobámban korom sötét volt így nem láttam semmit. -Milyen volt a Valentin napod?-hallottam meg Louis hangját amitől nagyon megijedtem.
-Louis?Úr Isten szív infarktust hozol rám!-kapcsoltam fel a villanyt. -Hol voltatok?Mi volt?-jött egyre közelebb és egyre jobban látszódott hogy részeg. -Louis te részeg vagy?-kérdeztem rá a nyilván valóra. -Nem kis szívem full józan vagyok!-próbált normálisan beszélni.-De te nem válaszoltál a kérdéseimre! -Egy tetőre vitt!-válaszoltam. -Ahha...szóval egy tetőn b****tt meg?-vigyorgott de a kezei ökölbe voltak szorítva. -Nem b****tt meg egy tetőn!Normális vagy?-kiabáltam vele. -Á szóval nem?Ez furcsa nem így ismerem!-folytatta tovább. -Oké most az egyszer elnézem neked de csak azért mert részeg vagy!-ki akartam lökni az ajtón de megfogta a karomat. -Louis engedd el a kezemet ez fáj!-próbáltam kiszabadulni a fogásából. -Hidd el közel se olyan rossz érzés mint amit te tettél velem!Ez Harry-é?-nézett le a kabátra. -Igen.-mondtam bátortalanul. -Vedd le!-kiabált-Azt mondtam vedd le!-megtettem amit kért.-Ügyes kislány!-simogatta az arcomat a sírás kerülgetett. -Most jól fogjuk érezni magunkat!-mondta mosolyogva majd durván ajkaimra tapadt.Na jó eddig bírtam. -Mit képzelsz magadról?Ki vagy te?Hogy viselkedsz?Egy f*sz vagy!-kiabáltam vele majd tiszta erőből pofon vágtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése