2014. február 1., szombat

5. Rész -A randi-

Vártam a mai napot ma megyek randira Harry-vel.Nagyon boldog voltam végre megtörténik amire hosszú ideje vártam.Felhőtlenül boldog lehettem volna ha a szüleim nem ma jönnek elbúcsúzni.Hiányozni fognak de én Louis-val akartam/akarok maradni.Igen...amióta Louis-val csókolóztunk nem beszélgetünk annyit és olyan bensőségesen mint azelőtt.Ha beszélgetünk is akkor finom próbál lebeszélni a Harry-vel való randiról.Éppen a szekrényemet túrtam fel,és próbáltam kiválasztani mit is vegyek fel az esti randimra amikor bejött valaki a szobámba.Nem vettem figyelembe tovább keresgéltem a megfelelő ruhát.
-Segítsek?-hallottam meg Louis hangját.
-Hát jó lenne!De csak ha van időd?-néztem fel rá.
-Rád mindig van időm!Amúgy mire ez a nagy készülődés?-kérdezett mintha nem tudta volna.
-Köszi Loui!A Harry-vel való randimra próbálom kiválasztani mit is húzzak fel!Jaj,Lou nagyon izgulok az este miatt!-idegesen mosolyogtam
-Még mindig elakarsz menni vele?
-kérdezte és mintha ő is idegesebb lett volna.-Miatta meg nem érdemes izgulni!-válaszolta arrogánsan és egy ruhát adott egy kezembe.
-Persze ,hogy elakarok!És mi az hogy ,,Miatta nem érdekes izgulni"?-háborodtam fel előző szavain.-Miért akarod ennyire hogy ne menjek el vele?
-Gina én csak megakarlak védeni!-jelentette ki.
-Kitől?Harry-től?-értetlenkedtem.
-Igen.-mondta egyszerűen.-Tudod Harry olyan mint ha a testvérem lenne de ismerem és tudom hogy bánik a nőkkel ő nem hosszú kapcsolatot akar csak egy ,egy éjszakás kalandot akar!-beszélt hozzám miközben mélyen a szemembe nézett.
-Tudok magamra vigyázni Louis!-érveltem.-És honnan tudod,hogy én komoly kapcsolatot akarok és nem egy kalandot?!-érdeklődtem kihívóan.Jó persze nem kalandot akarok de valahogyan vissza kellett vágnom Louis-nak.
-Mert te nem olyan lány vagy!Te nem adod könnyen magad érted harcolni kell!-lépett egyre közelebb.-És én pont ezt szeretem benned!-mondata végére alig volt köztünk távolság.Louis egyre közelített felém míg nem ajkai súrolták az enyéimet.
-Louis ezt nem szabad!Egyszer már megbeszéltük barátok vagyunk semmi  több!-távolodtam el tőle.
-Bocsánat!Persze barátok!-ismerte be ő is.A majdnem csók után csend telepedett a szobára. A csendet kopogás törte meg.Niall lépett be rajta.
-Gina itt vannak a szüleid!Búcsúzni jöttek.-értesített minket.
-Köszi,akkor lemegyek!-majd elindultam lefele.
-Minden rendben van?-hallottam ahogy Niall kérdi Louis-tól.Valószínűleg látta Louis-on ,hogy még kicsit ideges az előbbi veszekedésünk miatt vagyis gondolom azért ideges.
-Sziasztok!-köszöntem.
-Szia Gina!-állt fel anya a kanapéról majd puszilt meg.-Neked is szia Louis!-köszönt neki is egy öleléssel.
-Sziasztok!Hogy vagytok?Összepakoltatok már?-kíváncsiskodott anyától.
-Nagyjából......már csak pár ruha van!Tudod nehéz úgy össze pakolni ha nincs segítséged!-célzott apára aki eddig valami játékot játszott a fiúkkal.-Peti esetleg nem akarsz köszönni.
-Pillanat még gyorsan megölöm őket és...GYŐZTEM!-kiáltott fel.Valami hülye zombis játékot játszottak vagy mit.
-Szia kislányom!-puszilt meg ő is.-Szia Louis!-fogtak kezet
-Nem kérnek valami innivalót vagy kávét esetleg?-udvariaskodott Liam.Azt hittem anya lekiabálja hogy miért magázza....Igen anya nehezen viseli el hogy már 44 éves.
-Tegezz,nyugodtan minket!Annyira öregek még mi sem vagyunk!-mosolygott rá kedvesen .Liam csak bólintott.Még sokáig beszélgettünk a múltról,a jelenről és a jövőről.Az idő nagyon gyorsan telt mire észbe kaptunk már három órája beszélgettünk.Mivel anyáéknak pontosabban anyának még pakolnia kellett ezért búcsúznunk kellett.Kikísértük őket a kapuig majd anyával könnyes búcsút vettünk.
-Majd hívj minden nap!Bármi baj van csak szólj!Mindenről részletes be számolót kérek!Nagyon szeretlek!-mondta anya könnyezve.
-Rendben.Én is szeretlek!-öleltem meg.
-Tudod a részletes beszámolót alatt részletes beszámolót értek.Mindent el kell majd mesélned Harry-vel kapcsolatba!Mindent!-suttogta fülembe hogy csak én halljam.
-Oké hidd el meglesz!-nyugtattam meg.
-Szeretlek Gina!Ha van valami baj akkor nyugodtam szólj bármikor jövünk csak egy hívás!Rám mindig számíthatsz kivéve ha valami pasis ügy akkor anyádat hívd!-mondta nevetve de teljesen komolyan gondolta.Még egyszer megöleltük egymást és már mentek is... nagyon hiányozni fognak.

*1-2 órával később*

A készülődésem kész katasztrófa volt.Főleg hogy már délelőtt mindent kiválasztottam ruha,kiegészítő,smink,haj.Most meg kapkodok hogy elkészüljek.Szerencsére sikerült időben elkészülnöm.Indulhattam le Harry-hez aki a konyhában várt.Ahogy mentem le a lépcsőn hallottam hogy Louis és Harry mintha veszekednének.Valami olyan volt hogy,,Csak át akarod verni mindig ezt csinálod!" meg ,,Te ne szólj bele az én életembe". Amint beléptem a konyhába mindkét fiú rám kapta a tekintetét.
-Gyönyörű vagy!-mondta Harry miközben végigmért.
-Köszönöm!-pirultam el.
-Mehetünk?-kérdezte türelmetlenül.
-Igen.-vágtam rá.-Szia Louis!-köszöntem el tőle.A kocsi út viszonylag rövid volt.Amikor az étteremhez értünk tátva maradt a szám csodaszép volt.Miután Harry beszélt a pincérrel az azonnal asztalhoz vezetett minket.Az asztal is szépen meg volt terítve gyertya,pezsgő.

*Vacsora közben*

Remekül érzem magam Harry-vel.Rengeteget nevettünk és beszélgettünk.Az este folyamán egy unalmas perc sem volt.Harry mindvégig nagyon udvarias és tisztelet tudó közel se olyan mint amilyennek Louis leírta.
-Nagyon szép vagy!-jegyezte meg ismét.-Mit szólnál ha elmennék sétálni?-ajánlotta fel.
-Ezer örömmel!-mosolyogtam rá.Egy parkba mentünk sétálni itt még soha nem jártam.Nagyon szép volt.Mindenhol világítottak az utcai lámpák az idő esőre állt a partnerem tökéletes.Ez az egész este nagyszerű és még az időjárás sem ronthatja el.Sétálás közben tovább folytattuk a beszélgetést ő is mesélt az életéről és én is.Egymás szavába vágva kérdezgettük egymást ami elég vicces volt...
-Mi a legnagyobb álmod a táncoláson kivűl?-kérdezte.
-Öööö..talán esőbe csókolózni!-mondtam és ismét elpirultam.Reakciómra ő is elmosolyodott.Még egy ideig sétáltunk amikor elkezdett esni az eső.Gyorsabban szedtem a lábaimat de Harry vissza húzott és megcsókolt.Habozás nélkül visszacsókoltam.Élveztem a csókját.Olyan volt mint a filmekben mikor nincs senki más a világon csak ők ketten...megszűnt a világ néhány percre
.Egyszerre két álmom is valóra vált találni egy olyan fiút aki megért ,nem ver át és esőben csókolózni.Az biztos,hogy ezt a csókot soha de soha nem felejtem el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése