2014. május 10., szombat

19. Rész -A tökéletesen tökéletlen Moszkva-

Kedves Olvasók! Meghoztam az új részt! Nem volt sok időm megírni, mert pénteken versenyen voltam. Szerintem nem lett valami izgalmas és nem is hosszú. De azért kellemes olvasást kívánok és hagyjatok magatok után valami nyomot!! :)
Puszi: Nóri :)

----------

-Igen, én vagyok az!-szóltam bele a telefonba remegő hanggal.
-Ez nagyszerű! Nos, szeretném értesíteni, hogy ön, Mrs. Peazer bekerült a moszkvai olimpia táncosai közé.
-Nagyon szépen köszönöm!!-fojtottam vissza, a belőlem majdnem kitört sikítozást.
-A további információkat e-mail-ben küldjük! Annyit még mondok, hogy 3 nap múlva indul a gépe.
-Rendben, köszönöm, hogy hívott. Viszonthallásra!-raktam le a készüléket.
-Na, mi az?-érdeklődtek a többiek.
-Ezt nem hiszem el! Áááá.-ugrándoztam és sikítoztam örömömben.
-Na, Dani! Mondd el nekünk is a jó hírt!-nyugtatott le Liam.
-Most telefonáltak, hogy bejutottam a táncosok közé, a moszkvai olimpiába!!-kezdtem el újra a sikítozást és az ugrálást.
-És mi is elmehetünk megnézni?-kérdezte Gina.
-Hát persze! Még jó hogy!-öleltem meg.
-És mikor indulsz?-érdeklődött Liam.
-Három nap múlva.-vágtam rá.
A fiúk hangulata megváltozott, elkomolyodtak és egymásra néztek teljesen tanácstalanul.
-Mi az? Talán programotok van?-kérdeztem aggódva.
-Akkor van egy koncertünk.-húzta a száját Harry.
-De az olimpia 6 nap múlva lesz, ami azt jelenti, hogy egy másik géppel el tudtok jönni.
-Igazad van!-mosolygott Li.
-Majd mi ketten Ginával korábban elmegyünk, ti pedig majd utánunk jöttök egy későbbi járattal.

*3 nap múlva*

-Szia kicsim.-köszönt el Liam.
-Szia. Sok sikert a koncerthez!-mosolyogtam.
-Ez a mosoly!-rázta fejét Li.
-Mi van vele?-mosolyogtam még szélesebben.
-Imádom. És az előttem álló lányt is imádom, aki már a menyasszonyom és nemsokára már a feleségem lesz.
E szavak hallatán megkönnyeztem, én is nagyon szeretem Liam-et és belegondolni, hogy nemsokára a férjem lesz, nagyszerű érzés!
-Én is imádlak.-csókoltam meg.
Eközben Gina és Harry is váltott néhány szót, majd felszálltunk a gépre. Az út viszonylag gyorsan eltelt, mivel Ginával egyfolytában beszéltünk. Már attól féltem, hogy nem is marad több témánk. Viszont igenis akadt, egy eléggé fontos téma.
-Gina te mit csinálsz?-förmedtem rá, mikor Moszkva utcáin Gina rágyújtott egy cigarettára.
-Minek látszik?-vágott vissza.
-De mégis mióta?
-Évek óta.-hajtotta le fejét.-De naponta egy vagy két szál és olyan nap is van, amikor egyáltalán nem.
-És én erről miért nem tudok? Egyáltalán Harry tud róla? Vagy valamelyik fiú?
-Csak Zayn, de kérlek, hogy te se mondd el Harry-nek! Nem akarom, hogy megtudja. Tudom, hogy ő is cigizett már, de feleslegesen aggódna értem. Kérlek!-nézett rám nagy bociszemekkel.
-Jó.-sóhajtottam.-De Zayn miért tud róla?-kíváncsiskodtam.
-Egyszer rágyújtottam előtte és onnantól tudja, de ő sem mondja el Harry-nek, se senkinek.
-Nem mondom el, ha megígérsz nekem valamit.
-Miről lenne szó?-forgatta szemeit.
-Többet nem gyújtasz rá!-válaszoltam arcrezzenés nélkül.
-Van még a dobozban négy szál, ezt még elszívom és többet soha nem cigizek!-sóhajtott.
-Megígéred?-vontam kérdőre.
-Meg!-mosolygott és egymás nyakába borultunk.

*Gina szemszöge*

Nem igazán akartam, hogy Dani is tudjon róla, de úgy éreztem muszáj rágyújtanom egy szál cigire. Igaza van, tényleg nem egészséges meg minden és tényleg le kéne szoknom róla. Erős vagyok! Meg tudom csinálni, tudok cigi nélkül is élni. A feszültséget majd edzéssel fogom levezetni, az még egészséges is! De minden esetre Harry-nek erről nem kell tudnia!

*Néhány nap múlva*

-Sziasztok! Csakhogy megjöttetek!-köszöntöttem az öt fiút.
-Szia Harry.-leheltem egy csókot telt ajkára.
-Szia drágám!-köszöntött.
-Na Dani! Izgulsz?-törte meg a romantikus pillanatot Niall.
-Háááát...eléggé. Elég nagy közönség lesz.
-De te biztos csodálatos és ügyes leszel mint mindig.-dicsérte Danit Liam, amibe már bele is pirult.
-Köszönöm!-válaszolt.
Az előadásig hátralevő órák gyorsan elteltek a lepakolással és még egy kis városnéző séta is belefért.
-Itt az ideje elindulni!-igazítottam meg ruhámat.
-Felőlem mehetünk!-kiabált Harry.
-Tessék hölgyeim!-nyitotta ki a hatalmas limuzin ajtaját Liam.
-Köszönjük!-mosolyogtam.
A helyszínhez vezető út nem volt hosszú, elég közel kaptunk szállást.
-Megérkeztüüüüünk!!-kiabálta Niall.
-Ne moooooondd!-kiabáltam vissza.
A hatalmas épületbe bemenet Daninak egy másik helyiségbe kellett mennie. Mi a többiekkel rögtön helyet is foglaltunk, egy kitűnőnek tűnő helyen, ahol jól láthattuk Danit. Nem várakoztattak meg minket, a műsor néhány perc múlva már el is kezdődött. Valószínűleg Daniék még utoljára elpróbálták a táncot. Nagyszerű volt! Imádtam a koreográfiát és a zenét is. (Koreográfia) Ahogy elnéztem a többieket, azt vettem észre, hogy nekik is nagyon tetszett. Főleg a két szingli pasinak! A tánc után a műsor már nem is érdekelt annyira, csak azt vártam, hogy végre Danival találkozhassam. Szerencsére nem is tartott sokáig az előadás, így minél hamarabb találkozhattam vele.
-Dani!-ugrottam nyakába.-Csodálatosak, elképesztőek voltatok!
-Köszönjük, mindent beleadtunk.-mosolygott kedvesen.
-Az látszott is!-mosolygott össze Zayn és Niall.
-Ajhhh, pasik!-forgattam szemeimet.
-Van egy jó hírem srácok!
-Na, mi az?-kapta fel a fejét egyből Niall.
-A műsor utáni bulira vagyunk hivatalosak, szóval ma éjjel parti van!-kiabálta.
-Juhúú!! Ez az!!-kiabált mindenki.
-Hol lesz?-érdeklődött Louis.
-Itt, a közeli szórakozóhelyen.-mutatta Dani.
-Akkor mire várunk?-hangzott újra Niall szava.
A bár felé vettük az irányt, ahol rettentően hosszú sor állt. De mi most kivételesen nem álltunk be. Danielle váltott néhány szót a kidobóemberrel, aki rögtön be is engedett minket. A hangulat már tüzes volt odabenn, a táncparkett tele volt. Kértünk a legerősebb italokból, majd egy helyet kerestünk magunknak. Hiába kérlelt Harry, hogy mutassam meg a tánctudásomat a parketten, nemet mondtam. Nem szeretek ilyen helyeken táncolni. Ki tudja, mi sülne ki belőle!
-Naaa.-kérlelt Hazza.-Táncolj nekem!-suttogta.
Erre elmosolyodtam, de a válaszomhoz továbbra is ragaszkodtam.
-Harry! Inkább légyszíves hozz nekem egy italt.
-Rendben!-elmosolyodott és adott egy lágy csókot.
Közben összekeveredtem egy idegen hapsival, aki odaült hozzám. Kedves volt, nem volt nagy piaszaga, ami azt jelentette, hogy még józan. Szívesen beszélgettem vele, nem volt semmi komoly dolog. De amikor hirtelen megcsókolt, elállt a lélegzetem.

*Harry szemszöge*

Elég sokáig tartott, mire kikaptam a piát. Szemeimmel Ginát kerestem. Örömömre meg is találtam, de más szájához tapadva. Látszott rajta, hogy ellenkezik, de az illető igen akaratos volt.
-Hé! Te meg mit csinálsz?
-Miért minek látszik?-gúnyolódott.
-A barátnőmet smároltad le, ha nem zavar!
-Nem, egyáltalán nem zavar. Még úgy éreztem, hogy élvezte is!-nevetett.
-Fogd be a pofád, különben én fogom be.
-Harry.-állt közénk Gina könnyes szemekkel.-Hagyd!
-Gina, ezt majd én elintézem!-néztem rá védelmezően.
-Igen, bízd ezt a nagyokra.-vigyorgott kajánul az illető.
Ekkor már betelt a pohár és behúztam neki egyet úgy, hogy elesett. Gina ekkor már sírt és a többiek is már ott voltak.
-Ennek még nincs vége!-fenyegetett.-Holnap befejezhetjük! Persze ha nem vagy gyáva!
-Holnap!-néztem rá szúrós szemekkel.
-Akkor holnap bokszmeccs, itt a közeli teremben, 6 órakor!
-Ott leszek.-mondtam rezzenéstelen hangon.
Majd az illető elsétált és még egyszer visszanézett.
-Harry!-bújt hozzám Gina most már zokogva.
-Haver!-rakta kezét vállamra Louis és egy nagyot sóhajtott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése