2014. március 15., szombat

11. Rész -Nem bízom benne-

Kedves Olvasók! Nem tudom mit mondjak a részről,szerintem nem a legjobban sikerült őszintén bevallva nem is nagyon volt ötletem de megpróbáltam minél jobbra megírni.Elnézést ha túl rövid és unalmas lett!Viszont annak nagyon örülünk,hogy még egy valaki csatlakozott blogunkhoz!! Tovább nem is húzom az időt jó olvasást! Ui: Nyugodtan komizzatok jöhet hideg-meleg!!Lehet névtelenül is!!!

----------


Mikor ajkaink elváltak örültem,hogy El-lel ismét együtt vagyunk.Emlékszem nagyon boldogunk voltunk nem is olyan régen.Akkor szakítottunk mikor megtudtam,hogy Gina vissza jön Angliába,mindig is éreztem,hogy nem csak barátként szeretem.Amikor újra elkezdtünk beszélgetni egyre jobban úgy gondoltam,hogy megint kezdek többet érezni.Tudom,hogy nem volt szép az,hogy Gina miatt szakítottam Eleanor-ral de én komolyan azt hittem szerelmes vagyok belé... -Helloooo!-hallottuk meg Niall kiabálást.Csak hogy, megjöttek.-Sziaaa...sztok!-köszöntek kórusban kivéve... -Szia El!-mentek oda sorba Eleanor-hoz. -Ha szabad kérdezni hogy-hogy itt vagy?-kíváncsiskodott Harry. -Egy pár vagyunk!-jelentettem ki boldogan. -Mi?De hát...ti.Én úgy tudtam,hogy...Hazudtatok?-értetlenkedett Zayn. -Akkor inkább úgy mondom,hogy te is megértsd ÚJRA egy pár vagyunk!-nevettem. -Szóval Elounor újra él?Gratulálok!-mosolygott Harry.Gina csak szótlanul állt az ajtóban és Eleanor-t figyelte.Éreztem,hogy Eleanor elmozdul mellőlem s Gina felé vette az irányt.Vajon mit akar El Ginával?Nagyon remélem,hogy se Gina se a fiúk nem mondják el azt a bizonyos éjszakát...


*Eleanor szemszöge*

Izgatott voltam,hogy Louis-val megint együtt vagyunk.A fiúk sorra rakták fel a kérdéseket annyi hangzott el,hogy nem is értettem mit mondanak.Mosolyogtam mikor megpillantottam egy lányt aki az ajtóban állt s egy szót se szólt.Elhatároztam ha ő nem mutatkozik be akkor majd én!Ott hagytam Louis-t majd a számomra ismeretlen lány felé vettem az irányt. -Szia én Eleanor vagyok!-nyújtottam felé a kezemet. -Én Gina vagyok!-mutatkozott be ő is. -Kaja szagot érzek?Csirkét sütöttetek?-kérdezte Niall. -Még mindig olyan has pók vagy?-nevettem-Amúgy igen csirkét sütöttünk.Én azt mondom együnk!-mosolyogtam.

*Vacsora után*

-Huhh...El ez finom volt!-dicsért meg Zayn. -Örülök,hogy ízlik!Niall mit mondasz te voltál a fő kóstoló?!-érdeklődtem. -Ngyn fnm!-próbált kinyögni értelmes szavakat de a szája tele volt étellel. -Elmosogatok!-állt fel Gina az asztaltól. -Hagyd csak majd én elmosogatok.-álltam fel én is. -Én is el tudok!-szedegette tovább a tányérokat. -Tudod mit te mosogatsz én pedig törölgetek.-ajánlottam fel. -Rendben.-egyezett bele. -Honnan ismered Louis-t ha szabad kérdezni?-próbáltam szóba elegyedni vele. -Még Doncaster-ből kiskorúi barátok vagyunk.-Gina. -Tényleg Louis sokat mesélt rólad!-eszembe jutott végre ismerős volt a neve csak nem tudtam honnan. -Te aztán figyelsz a barátodra!-mondta.Szívesen válaszoltam neki nem éppen szép szavakkal de inkább csöndben maradtam....

*Gina szemszöge*

Nem túl kedvesen viselkedtem Eleanor-ral de akaratlanul volt.Tény,hogy nem ismerem és még nem is beszélgettem vele úgy de már akkor sem volt szimpatikus mikor Louis-val először jöttek össze.Meg mondom fogalmam sincs de így van nem tűnnek túl őszintének a szándékai szerintem csak ki akarja használni.De szerencsére na jó nem szerencsére de Louis családjának se tetszett.Talán Lottie és 
Félicité utálták a legjobban.Van egy olyan érzésem,hogy Eleanor csak át veri Louis-t.......

*Harry szemszöge*

Gina és Eleanor eléggé sokáig vannak a konyhában.Ahogyan láttam Ginán nem igazán "repdesett az örömtől",hogy újra össze jöttek.Míg ők kint voltak a konyhában addig mi azon törtük a fejünket mivel kéne elütni az időt.Mikor Niall-nek jött az "Isteni"sugallat,hogy Activity-zünk.Mikor bejöttek a lányok nem tűntek túl boldognak elég messze ültek egymástól sőt a legtávolabb. -Akartok activity-ni?-kérdezte Louis. -Igen.Nagyon szeretek activity-ni!-lelkesedett El,Gina csak bólintott egyet.

*A nagy activity-zés közben*

-Macska?Kutya?Lajhár?-hangzottak el az egyre rosszabb kérdések hangzottak el.Niall rajzolt a táblára de senki sem tudta megfejteni mit is akart rajzolni!! -Jól van Niall mondd meg a megfejtést!-adta fel Louis. -Ez egy giliszta akarna lenni!-nézegette ő is a rajzát. -Okéé...én jövök!-pattant fel Gina.Húzott egy lapot majd elkezdte annak tartalmát mutogatni.Gina ezerszer jobb volt Niall-nél de így sem tudtam mit mutogat Louis annál inkább... -Ez egy film?-kérdezte Louis,Gina csak bólogatott folytatta a mutogatást.-Amit együtt néztünk mikooor......mind ketten betegeket voltunk.Ez a Ghost!-kiáltott fel Louis. -Igen csak,hogy kitaláltad!-ölelték meg egymást.Az ölelés sokkal tovább tartott mint kellett volna s úgy nézett ki nem is akarják elengedni egymást.Nem értem most mi van?Van köztük valami barátságon kívül?Ezer és ezer gondolat cikázott át a fejemben míg végre rá nem jöttem Gina miért viselkedett úgy ahogy Eleanor-ral...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése