2014. március 22., szombat

12. Rész -Hawaii-i utazás-

Kedves Olvasók! Mint már említettük ketten vagyunk, Nóri és Cinti. Ezek után, ha új részt hozunk és írunk hozzá egy kis előszót, akkor feltüntetjük a nevünket. Így tudhatjátok, hogy ki írta. Ezt a részt közösen alkottuk! Jó olvasást!! :)


----------

*Néhány hónap múlva*

Apáék hazajöttek és egy nagy meglepetéssel érkeztek. Bejelentették, hogy elutazunk Hawaii-ra. Nem volt sok időnk, mert bejelentették, hogy már másnap indulunk.
-Kicsim!-jött oda hozzám anya.-Louis-t nem akarod elhívni?
-Anyaaa! Most szeretnék egy kis időt Harry-vel eltölteni! Ugye megérted?
-Persze, persze. Ahogy gondolod!-mosolygott mindent tudóan.
Vajon mire gondolhatott? Nekiálltunk pakolni és korán le is feküdtünk, mivel másnap hajnalban indultunk. Eléggé gyors volt az ütem! Hajnalban nagy kómásan elindultunk a reptérre. Természetesen a gépen tovább aludtunk, hiszen egész hosszú repülőútnak néztünk elébe.

*Hawaii-on*

A hosszadalmas út után végre megérkeztünk Hawaii-ra. Amikor már a szállodában voltunk anya szólt,hogy este elmegyünk egy luau-ra.Vegyes érzelmeim voltak ezzel kapcsolatban, mivel mindig is érdekelt a hawaii-i kultúra, de őszintén szólva mást terveztem az estére.Végül Harry unszolására belementem. Éppen a tűztáncosokat néztük amikor egy meleg kezet éreztem a combomon. Először elraktam onnan, nem gondolja, hogy ilyen könnyen megkaphat! De Harry nem adta fel kezeit ugyan úgy visszarakta s egyre feljebb haladt ezáltal elkezdet felfelé csúszni a ruhám.
-Harry! Hagyd abba! Emberek között vagyunk!-szóltam rá bár nagyon nem akartam, hogy abba hagyja.
-Engem ők nem érdekelnek csak te!-suttogta fülembe majd a fülem mögötti részt kezdte el puszilgatni. Szemeim automatikusan lecsukódtak a jól eső érzésre, majd hirtelen abba hagyta szemeim szikrákat szórtak felé amiért befejezte.
-Mi az?? Te mondtad, hogy hagyjam abba!-mosolygott pimaszul. Á szóval játszani akar, ha harc hát legyen harc! Anyáéktól gyorsan elbúcsúztam arra hivatkozva, hogy fáradtak vagyunk. Harry kezét megfogtam s elkezdtem a szobánk felé húzni, mázli, hogy külön szobánk van apáéktól.
-Meg fogsz erőszakolni?-nevetett fel mögöttem.
-Nem erőszak,ha hagyod magad!-kacsintottam, ahogyan észre vettem az előbbi kijelentésemen igen csak meglepődött.Az amúgy 5 perces út a szállodáig most egy örökkévalóságnak tűnt. Mire végre a szobába értünk egyből rátértem a lényegre..

*Harry szemszöge*

Gina tulajdonképpen végighúzott az egész udvaron bár nem is igazán bántam. A szobában Gina hirtelen megcsókolt és elkezdett a nagy francia ágy felé tolni. Rálökött s csípőmre ült ott folytattuk a csókolózást. Számtól elvált s az állkapcsomon keresztül a nyakamon át haladt egyre lefelé. Egy gyors mozdulattal lekapta rólam a pólómat s elhajította a szoba egyik sarkába. Felsőtestemen kezdett apró puszikat hagyni elért a nadrágomhoz amit szinte egy szempillantás alatt eltávolította. Nagyon tetszett ez a helyzet csak az nem, hogy Ginán még van ruha. Felhúztam magamhoz egy csókért majd fordítottam helyzetünkön. A kis ruháját ami kiemelte a csodás alakját s ami egész este az őrületbe kergetett elkezdtem egyre feljebb toltam. Kis kínzás után megszabadítottam a ruhájától. Háta alá nyúltam s éppen akartam kicsatolni amikor megállított,hirtelen azt hittem valamit rosszul csinálok.
-Elől édes!-terelt a jó irányba.
-Szeretem az ilyen melltartókat, olyan mintha a szülinapi ajándékomat csomagolnám ki!-melltartóját egy rutinos mozdulattal kikapcsoltam haladtam lefelé mikor Gina hirtelen pozíciót váltott. Felém kerekedett  tetszik ha a nő irányít. Gina lejjebb és lejjebb haladt míg elért a boxeremhez majd gonoszul rám mosolygott s olyat tett amire én sem számítottam...Gina remek kínzási módszere után én következtem. Lassan hátára fektettem kezeim bejárták egész testét, ajkaimmal is haladtam a "cél" felé. Gina jól esően nyögött fel mikor.... Mikor végeztem ugyan olyan gonoszul mosolyogtam rá mint az előbb ő. Pár percig próbálta helyre állítani a légzését amikor ez sikerült ismét ő került felülre lovagló ülésben helyezkedett felém. Ginával egyszerre nyögtünk fel. Gina akciója közben hol a combjait markolásztam, hol a csipőjét de úgy, hogy az ujjbegyeim már elfehéredtek! Hallottam ahogyan csörög a telefonom de ez az utolsó dolog amivel törődtem miután elhallgatott a telefonom Gina telefonja kezdett el csörögni ő sem foglalkozott vele kikapcsolta s eldobta az ágy melletti kanapéra.

*Louis szemszöge*

Se Gina se Harry nem veszi fel a telefont. Ez nagyon idegesít, még idegesebb lennék ha már nem beszéltünk volna egyszer amikor leszálltak a gépről! Vajon mit csinálnak? Csak nem.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése