2014. március 29., szombat

13. Rész -Tudni akarom az igazat!-

Kedves Olvasók! Meghoztam a legújabb részt. Ebben nem történik semmi különös, csak egy kis bonyodalom kezdete olvasható benne. Igazából egy ilyen "átvezető" résznek szántam. Azért remélem tetszik! Jó olvasást!! :)
Puszii: Nórii :)

----------

*Gina szemszöge*

A nap fénye besütött az ablakon. Gyönyörű, napos reggelre ébredtünk. Harry mellkasán feküdtem, miközben ő hosszú hajammal játszott. Csodálatos éjszaka volt. Újra és újra át szeretném élni! Most úgy érzem, hogy Harry-vel közelebb kerültünk egymáshoz, szó szerint. Ezt a csodás reggelt Harry telefonjának csörgése zavarta meg. Ez eszembe juttatta a tegnap estét, amit szintén ez zavart meg, de akkor nem foglalkoztunk vele. Most Harry felvette, hátha valami fontos...
-Háló!-szólt bele, mély, rekedt hangon.
-Szia Harry! Louis vagyok!-hallottam a hangot.
Harry észrevévén, hogy "hallgatózom", kihangosította.
-Harry, hogy hogy nem vettétek fel tegnap a telefont? Azt ne mond, hogy nem hallottátok, mert Gina utána ki is kapcsolta!-kaptuk a szemrehányást.
-Dolgunk volt!-beszélt szűkszavúan Hazz.
-Na de akkor is!-hergelte Louis.
Láttam, hogy izmai megfeszültek és hirtelenjében mérges lett.
-Ide figyelj! Dolgunk volt, nem érted? Szerintem törődj inkább Eleanor-ral, hogy ő mit csinál, mert ez a mi életünk, azt csinálunk, amit akarunk. Felnőtt emberek vagyunk!-nyomta ki a telefont.
-Harry.-mondtam alig hallhatóan.
-Gina! Valakinek meg kell egyszer mondani az igazat! Hadd ne rontsa el a nyaralásunkat!
-Igazad van!-mosolyodtam el.

*Louis szemszöge*

Mi? Azért, mert Harry együtt van most Ginával, így kinyílt a szeme? Ezt nem hiszem el! Biztosan lefeküdtek! Biztos! Rúgtam egyet. A rúgással pont a vázát találtam el, ami hangos csörömpölés keretében összetört. Szerencsére senki nem hallotta. Összeszedtem a darabokat és kivittem a kukába. Közben sikerült elvágnom a kezem, amit azonnal be is kötöttem. Legszívesebben ordítottam volna! Annyira kíváncsi vagyok, hogy mit csinálhattak. Csak azt nem tudom, hogy miért is érdekel ez engem ennyire? Mert Gina és Harry a legjobb barátaim? Inkább nem foglalkozom velük, ami nagyon nehéz lesz, de megcsinálom. Itt van nekem Eleanor és nagyon szeretem, boldogok vagyunk együtt!

*Harry szemszöge*

Csodálatos másfél hetet töltöttünk Hawaii-in. Voltunk úszni, szinte minden este más étteremben ettünk. Kipróbáltuk az ottani különlegességeket. Megismerkedtünk az ottani kultúrával. Egyszóval mindent csodás volt! Sajnos hamar eltelt az idő és még olyan sok mindent meg tudtunk volna nézni. Nem baj, majd egyszer elmegyünk kettesben! Az sokkal romantikusabb! Megérkeztünk haza. Mindenki tágra nyitott karokkal várt, majd hosszas ölelkezésbe kezdtünk. Mindent tudni akartak. Volt is mit mesélnünk. Csak Louis állt szótlanul a sarokban, majd behívott a szobába.
-Harry! Ti mit csináltatok akkor?
-Mikor?-kérdeztem, hiszen nem igazán vettem a célzást.
-Hát amikor hívtalak titeket, de nem vettétek fel.
-Louis! Szerintem ezt már megbeszéltük!-mélyült el a hangom.
-Lefeküdtetek?-kérdezett rá a lényegre.
-És ha lefeküdtünk? Semmi közöd hozzá!-kiabáltam.-Jó lenne, ha inkább Eleanor-ral foglalkoznál. Ne feledd miért szakítottatok!-léptem közelebb hozzá.-Egyáltalán miért érdekel, hogy mi mit csináltunk? Tudod mit? Nem érdekel a magyarázkodásod! Mint már említettem inkább foglalkozz helyettünk Eleanor-ral, ő biztosan több figyelmet érdemel.-mondtam gúnyosan.
Aztán kimentem a társaságba és nekifogtunk a sok-sok élmény elmeséléséhez. Eközben láttam Gina egy-egy szúró pillantását. Biztosan érdekli, hogy mi történt a szobában...

*Louis szemszöge*

Harry tud valamit? Eleanor esetleg már megint megtette? Remélem nem és csak ijesztgetni akart ezzel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése