2014. június 14., szombat

24. Rész -Vége szakad mindennek?-

Hello Everybody!
Van egy jó hírem;Vége van a sulinak! VAKÁCIÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!! :D Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de mi nagyon vártuk és most szerintem beszélhetek Nóri nevébe iis vagyis remélem :)) Ki mit csinál a nyáron? Remélem nem fogtuk unatkozni és sok élményt szereztek! A részről;Sajnálom! Nem a legjobb rész amit írtam! Lapos és rövid lett!! :( De ígérem a KÖZELjövőben pótolom!! Jó olvasást!!


Puszil: Cintia~


----------



Visszatartott sírás. Veszekedés. Lépések zaja. Ajtó csapkodás tömkelege. Veszekedés. Gépek pittyegése. Ezeket a zajokat hallottam,próbáltam kinyitni szemeimet, de nem tudtam! Miért nem tudom kinyitni? Mi történt? Egyáltalán hol vagyok?-Nem kellett volna már felébrednie?-hallok meg egy ismerős hangot. Biztos, hogy ismerem, mivel a hangja is ismerős. Talán Louis? Vagy Liam?  Vagy Zayn? Esetleg Niall? Őt nem hiszem az akcentusáról bárhonnan felismerném!-Nyugodjanak meg! Nem szerzett olyan súlyos sérüléseket, nem sokára felfog ébredni a barátjuk!-na ezt a hangot tuti, hogy nem ismerem, sohasem hallottam ezelőtt. Miért kéne felébrednem? Hisz’ ébren vagyok! Mindent hallok! Nem alszom, csak pihenek, miért baj az? És milyen sérülésekről van szó? Én nem érzek semmi olyat ami arra utalna, hogy lenne valamilyen sérülésem! Oké, kib*szottul fáj az egész, de nincs sérülésem! Miért lenne?-Magamnál vagyok.-én is meglepődtem halk hangomon, mintha ezer éve nem beszéltem volna. Ismét megkíséreltem kinyitni szemeimet, ami most sikerült is, de a hirtelen jött fénytől azonnal becsuktam majd néhány másodperc múlva, megint megpróbáltam. Habár a retináimat még mindig zavarta a fény, mégis elviselhetőbb volt. Körülnéztem a szobában, melynek fehér falai, szintén fehér függönyei és bútorai voltak, mi ez a sok fehér(?)…..kórházban vagyok! Mi van? Miért vagyok én kórházban? Mikor kerültem én be? Hogy nézek ki? Jó, az utolsó kérdés eléggé Zayn-es, de ha mindennap fotósok követnek, igen is kell ügyelni a külsődre, na jó kezdek hasonlítani Zayn-re! Aminek, ha úgy nézzük nem is lenne rossz!! Na jó, Harry! Most nem ez a legfontosabb! Az ágyamat közre fogta; Liam,
Zayn, Louis, egy fehér köpenyes ürge-hogy itt minden fehér –aki valószínűleg az orvos, mellette egy szőke, elég jó testű, körülbelül 30-35 éves nővér…hmmm, nem is rossz! Ágyam mellett pedig egy nem várt személy ült. Gemma?! Ő mit keres itt? Szóval tőle származott a vissza fojtott sírás … Legutóbbi találkozásunk óta rengeteget változott, eredetileg barna haja most kékes-lilás színben pompázott, viszont ami megmaradt azok a gyönyörű barna szemei, loknijait ami hasonló bennünk kivasalta. Sosem szerette, hogy göndör a haja, velem ellentétben! Én imádom és imádtam is őket! Hé, az összes nő erre bukik, mindenki megakarja fogni, hát igen már kicsiként is buktak rám a nők! Emlékszem egyszer kivasalta a hajamat álmomba, fu mennyire dühös voltam rá, egy hétig hozzá sem szóltam!

*Visszaemlékezés*

-Gemma Anne Styles! Mi a f*szt csináltál a hajammal?-rohantam le idegesen. Igaz még csak 5 éves voltam,
Ez a kéééép, ahww *.*
de tudtam csúnyán beszélni!
-Miről beszélsz öcsi? Jé, olyan furcsa vagy! Mintha változott volna valamit a hajad! Várj! Kitalálom! Új sampont használsz?-röhögött fel.
-Miért vasaltad ki a hajamat?-léptem hozzá közelebb. Megfélemlítő lehetett  egy 5 éves kölyök…-Attól, hogy te utálod a göndör fürtjeidet és vasalod az nem azt jelenti, hogy az enyémet is kell!
-De olyan jól áll…-borzolta össze.
-Az lehet, de a nőknek nem tetszik!-fújtattam rá. Igen, fújtattam, mint a bikák!
-Tetszik, nekik…csak nem rajtad!-röhögött miközben csapkodott, mint egy fóka esküszöm!
-Ne is szólj hozzám Gemma! Nem vagyok kíváncsi rád!-kiabáltam dühösen. Akkor tényleg dühös voltam, de na! Mentségemre szóljon kicsi voltam !

*Visszaemlékezés vége*

-Én megmondtam!-mosolygott a doktor, mire 5 gyilkos pillantást kapott-Hogy  van Mr.Styles?
-Remekül!-mondtam szarkasztikusan-Hol van Gina?
-Nem itt!-nevetett fel Niall.
-Louis-val!-válaszolt Liam.
-Mi az, hogy Louis-val? Nem is jött ide? Chhh…szép!-csattantam fel-Felhívtátok?
-Igen, de nem veszi fel! És Lou sem!-húzta el a száját Zayn.
-Milyen meglepő?!-forgattam meg szemeit-Elmennek f*sz tudja mennyi időre a telefont fel sem veszik, vajon mit csinálhatnak?-nevettem fel, de kezeim ökölbe szorultak.
-Ezt te sem gondolod komolyan Harry.-szólalt meg Gem.
-Ó, dehogynem! Te nem tudsz semmit erről az egészről! Tudod, most is valszeg’ d*gnak! Örülök, hogy ők legalább jól szórakoznak míg én egy k***a kórházba rohadok!
-Állj le Harry! Most!-szólt rám Niall.
-Öööö..miért is álljak le?! Nem tudom te mit szólnál, ha a barátnőd valaki mással hetyegne!
-De Gina és Louis nem sz*xelnek! Nem érted?-Liam.
-Bazdmeg Liam. Bazdmeg Niall. Bazdmeg Zayn. Mindannyian basszátok meg! Ti ezt nem értitek! Jó lenne, ha nem is pofáznátok bele!-kiabáltam.
-Szerintem mi most megyünk! Szólj, ha lenyugodtál!-nézett rám Liam majd a többiekkel együtt elhagyta a szobát. Nem érdekel, hogy a barátaim! Ők nem tudják amit én! Ők nem tudják, hogy Gina és Louis hogyan néz egymásra! Hogy  izzik köztük a levegő! Hogy mindkettő árhús szemekkel figyeli a másikat! Hogy mi van köztük(!)

*Gina szemszöge*

-Na Louis! Légysziiiiii! Ad meg a WIFI jelszót! Ígérem csak gyors felmegyek 5 percre és ennyi!-Louis nehéz eset! Egy órája könyörgök, hogy adja meg azt a kib*szott jelszót, de nem hajlandó! Hogy b*zulna meg! Harry-t már simán rávettem volna, de Louis bezzeg….Gina ÁLLJ! Ne hasonlítsd Harry-t, Louis-hoz, mert rossz vége lesz…
-Megígéred, hogy 5 perc?-nézett rám kék szemeivel…ahw ezek a szemek…
-Ígérem!-kiskutya szemek, szempilla rebegtetés.
-A jelszó: BooBear-adta meg.
-Köszi Lou! Imádlak!-nyomtam egy cuppanós puszit arcára. Megfogtam a telefonomat, bepötyögtem a megadott jelszót majd a telefonom folytonos jelzésbe kezdett. Egy értesítés, még egy majd még egy…a tizediktől kezdve nem számoltam. Úgy gondoltam semmi fontos csak valami,  nem is foglalkoztam vele. ’’Utam’’ a twitterre vezetett amin egy cikk fogadot…. „Harry Styles kórházba került” remegő kézzel kattintottam. „Harry Styles kórházba került. Hogy miért? A fiatal énekes a minap autó balesetet szenvedett. Senki nem volt hajlandó nyilatkozni az esetről! A manager szólt néhány szót; ,,Ne
aggódjanak! Nem súlyosak a sérülései! Már kezelik!” –ennyit tudunk! De hova siethetett annyira, hogy nem látta a szembe jövő gépkocsit? Talán köze van pár kapcsolatához? Vagy esetleg a bandához? Amiről az a hír röppent fel, hogy szét megy! Egy biztos a One Direction körül nagy a felhajtás!”-Harry kórházba került! Istenem! Azonnal vissza kell mennünk London-ba! Muszáj!-Louis!-kiabáltam el magam-Menjünk vissza London-ba most azonnal! Harry kórházba került mivel autó balesetet szenvedett!-mondtam miközben öltözködtem.
-Tessék? Azonnal megyünk!-kocsi kulcsait felkapta majd rohant a kocsihoz. Ő is ideges! Méghozzá nagyon! Meg értem hiszen a barátja, de az idegesség mellett van még valami, nem az aggódás persze aggódik is, de még egy érzés amit nem tudok hova tenni...

*2-3 óra múlva*

Tövig nyomva a gázt, nem törődve a sebesség határral a 4 órás út lett 2 órás út. Egy órája ülünk Harry szobájának ajtaja előtt, de nem engednek be, mivel ÁLLÍTÓLAG tart a vizit! De szerintem kamu! Nem tart eddig egy SIMA vizit! Vagy nagyon súlyosak a sérülései s azért tart ilyen sokáig vagy egyszerűen szarok. Remélem, hogy az utóbbi... Kinyílt Harry szobájának ajtaja s kilépett egy ősz hajú, magas, szemüveges, fehér köpenyes orvos, Dr. Baggio. Mielőtt bement Hazz-hoz bemutatkozott, személy szerint nekem nem szimpatikus egy ürge, de ha tudja a dolgát akkor...
-Jó híreim vannak! Mr.Styles állapota stabil! Teljesen jól van, semmi baja nincs! Esetleg egy apró agy rázkódás, de egy ilyen balesetnél az még jó! Ma még bent tartjuk megfigyelésen, de ha holnap is ilyen jók az eredményei, nyugodt szívvel engedem haza! Most viszont, ha megbocsátanak, sietnem kell! Bátran, bemehetnek hozzá! Viszlát!-hadarta és rohant is. Elég stresszes lehet az orvosok élete! Belegondolni, hogy rajtuk múlik az ember élete és ha ne adj Isten nem sikerül megmenteni az illetőt az Ő lelkükön szárad.
-Bemehetek, én?-kérdeztem halkan. A többiek csak heves bólogatásba kezdtek jelezve, hogy nem bánják. 
-Szia. Hogy vagy?-léptem ágyához és egy csókot akartam neki adni, de elfordította fejét, oké...
-Csá.Szarul!-a szavakat "odavágta" figyelembe se véve ez nekem, hogy esik-Mit keresel itt?
-Mi az, hogy mit keresek itt? Hozzád jöttem! Aggódtam/aggódom érted!-figyelembe se vettem előző "kedves" szavait és tettét.
-Nem kell! Menj csak vissza Louis-val d*gni!De kösz a törődést! Jól esik!-hangja tele volt dühvel, megvetéssel(?), szarkazmussal.
-De kell...mit mondtál te az előbb?-szavai csak most jutottak el tudatomig.
-Gyorsan kapcsolsz baby! Azt mondtam idézem ,,menj csak vissza Louis-val dugni"!-nevetett fel.
-Te tényleg agy rázkódást szenvedtél! Hogy a f*szba tudsz ilyet mondani?! Miért viselkedsz így? Nem vagy normális!-emeltem fel hangomat.
-Drágám, csak az igazat mondom! Azért, viselkedik így, mert ezt érdemled! Teljesen normális vagyok cica! Ez vagyok én!-hányta oda.
-Nem! Ez nem te vagy! Ez egy öntelt, paraszt ez nem te vagy...-ráztam fejemet, próbáltam magammal is elhitetni...őszintén megmondva ez sokkal inkább elképzelhető Harry-nek, de...
Ó, dehogyisnem! Ez vagyok én babám!-ezek a becenevek...
-Ha ez vagy te, akkor nem tudom miért vagyok veled!-kiabáltam, nem is gondolkoztam mit is mondok.
-Na ezt én is kérdezem magamtól! Hogy miért vagyok veled?! Csak sajna, nem találok rá választ.-szavai fájtak, mintha 100000 kést szúrtak volna bele. Nem fogsz sírni Gina! Nem érdemli meg! Tartsd magad! Egy erős, független nő vagy!-mondogattam tudat alatt.
-Tényleg? Ha te sem tudod, hogy miért vagy velem és én sem tudom, hogy miért vagyok veled akkor talán...


Nem szoktam ide írni, de most akartam! Hogy tisztázzam a dolgokat!!! Attól, hogy Harry most a BLOGBAN ilyen az nagyon, az nagyon nem azt jelenti, hogy ilyen! SŐT!! Biztosra veszem, hogy egyáltalán nem ilyen!!! Azért írtam így, hogy valamennyire izgalmasabbá tegyem a részt!! I Love Harold Edward Styles <3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése